Loader, vent venligst...
Fri fragt over 699 kr (29 kr) Leveringstid 1-3 arbejdsdage 90 dages returret 89 87 16 81 info@bga.dk Certificeret af e-mærket

LIGE NU: 25% rabat på alle plakater »

Se vores flotte Plakater

Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig

Har du spørgsmål til et bestemt produkt, eller vil du gerne vide mere? Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, der med stor glæde besvarer dine spørgsmål. Kontakt teamet enten pr. e-mail eller telefon!
Kontaktformular
Vi besvarer normalt alle henvendelser inden for 24 timer.


• Hvordan ved jeg hvor stort et billede der er plads til i rammen?
Alle normale billedrammer er navngivet efter følgende mønster "Soul Hvid 10x15 cm" hvor "Soul Hvid" er hvad rammen hedder, og målene 10x15 cm er hvor stort et billede, der er plads til i rammen. Bemærk dog venligst at ca 2-3 mm af billedet ikke bliver synligt i rammen, da det forsvinder bag rammens kanter.
• Hvorfor er det ikke samme størrelse på produktbilledet, som den ramme jeg vil købe?
Det er fordi mange af vores billedrammer fås i ekstremt mange størrelser, hvilket gør, at vi desværre ikke har mulighed for at tage billeder af alle størrelser.

Under rubrikken "Værd at vide" længst nede på produktbeskrivelsen finder du information om rammens billedmål/indvendige mål. Der ser du også hvor brede og dybe rammens dimensioner er. Det gør, at du nemt kan danne din egen opfattelse af præcis hvordan den ramme, du vil have, ser ud.
• Følger glas med til rammerne?
Til 98 % af alle rammerne følger almindeligt glas med. Til de øvrige rammer er glasset erstattet af plexiglas. I de tilfælde almindeligt glas ikke medfølger, har vi tydeligt skrevet det i produktbeskrivelsen.
• Jag har spørgsmål til et produkt
Hvis du synes noget er utydeligt, eller hvis du vil vide mere om nogle af vores produkter, er du velkommen til at sende en mail til info@bga.dk så hjælper vi gerne til.
• Sælger I refleksfrit glas?
Ja, det gør vi. Vores refleksfri glas er lavet af velrenommerede "Gro Glass" og har en reflektionsgrad på bare 1 %. Desuden beskytter glasset mod skadeligt UV-lys. Glasset sælges efter mål, og du finder det her.
• Laver I passepartouter efter mål?
Ja, det gør vi. Vi har et stort udvalg af farver, og du bestiller hurtigt og nemt på vores hjemmeside. Det eneste, du behøver angive, er ydermålene samt de indvendige mål. Klik her for mere information.
• Laver I spejle efter mål?
Ja, det gør vi. Vi har et stort udvalg af flotte profiler, som passer perfekt til spejle. Klik her for mere information.
• Laver I rammer efter mål?
Ja, det gør vi. I vores sortiment finder du over 100 forskellige rammeprofiler, og du bestiller direkte på vores hjemmeside. Alle rammer produceres i vores eget rammeværksted af dygtigt personale. Klik her for at bestille ramme efter egne mål.
• Kan jeg fortryde min bestilling?
Ja, det kan du godt. Du sender dine varer tilbage til følgende adresse:
BGA Fotobutikk
Vogts gate 64
0477 Oslo

Husk at pakke dine varer grundigt ind, eftersom varerne skal være i samme stand, som da du fik dem af os. Hvis varerne ikke er i samme stand, har vi ret til erstatning for eventuel værdiforringelse.

Tilføj altid en lap med dit ordrenummer, navn og telefonnummer og giv udtryk for, at du vil udnytte din fortrydelsesret. Så snart din retur er modtaget og alting er okay, tilbagebetaler vi hele summen.

Husk, at du som kunde selv skal betale returfragten, når du udnytter din fortrydelsesret.
• Jeg vil ikke bestille via internettet - Hvordan gør jeg?
Du kan ringe til vores kundesupport på 89 87 16 81, så kan du foretage din bestilling via telefon.
• Hvor lang er leveringstiden?
Alle bestillinger som sker før kl 13 på hverdage pakkes samme dag (hvis vi har produkterne på lager) og du har din bestilling indenfor 1-3 arbejdsdage. På hver produktside er der angivet, om vi har det ønskede produkt på lager og ellers hvor lang leveringstid, det ønskede produkt har.
• Mit produkt er beskadiget
Anvend nedenstående formular og fortæl hvad der er beskadiget. Tilføj gerne et billede af det beskadigede produkt. Vi skal også bruge dit ordrenummer og dine kontaktoplysninger. Vi håndterer alle reklamationer med stor hast og sender nye varer så hurtigt som muligt.
• Jeg leder efter et produkt i jeres netbutik. Kan I hjælpe mig?
Vi bestræber os på at have et så komplet sortiment som muligt, men vi kan desværre ikke have alt. Hvis der er noget specielt, du mangler så spørg gerne. Vi forsøger altid at hjælpe til og finde lige det, du leder efter.
• Tilbyder I mængderabat?
Hvis din virksomhed vil købe et større antal af vores produkter, giver vi gerne et tilbud. Anvend nedenstående formular. Angiv hvilket produkt eller type af produt (så sørger vi for at finde passende forslag frem) angiv også, hvornår du senest skal have din bestilling.
• Kan jeg forhandle jeres produkter?
Det kan du godt! Vi tager gerne imod distributører. Vi skal bruge dine virksomhedsoplysninger + en kort beskrivelse af din virksomhed. Angiv hvilke produkter som har interesse, så vender vi inden længe tilbage med et tilbud.











Obligatoriske felter er markeret med en stjerne
Værd at vide:
Under spørgsmål & svar finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål, vi får.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil returnere/reklamere en vare?
Kontakt os via vores kontaktformular og fortæl hvilket produkt, der er tale om, så hjælper vi dig. Ved reklamationer tilføj da gerne et billede af hvordan skaden ser ud.

Telefon
89 87 16 81
Åbningstider:
Hverdage 10.00 - 18.00

Chat med os:
Klik her

E-mailadresse
Info@bga.dk
Email besvares altid indenfor 24 timer på hverdage.

Adresse:
BGA
Utmarksvägen 2
802 91 Gävle
Sverige