Virksomhedskunde

Skal du foretage et indkøb til din virksomhed? Vi har erfaring med at sælge til forskellige typer af virksomheder og myndigheder, og vi hjælper gerne til med at virkeliggøre de visioner i har for kontoret, mødelokalet, butikken, hotellet eller andre steder, hvor det er ekstra vigtigt at skabe et rart og professionelt miljø. 

Med over 7000 rammer i vores sortiment har vi noget der passer til alle motiver og steder. Som eksperter indenfor rammer har vi naturligvis også vores eget rammeværksted, hvor vi kan specialfremstille rammer, passepartouter og spejle efter dine ønskede mål. Således kan vi sørge for, at du som kunde altid kan finde det, du leder efter.

Udover det brede udbud af rammer, tilbyder vi også passepartouter i masser af forskellige nuancer, flotte prints/plakater, klassiske og traditionelle spejle samt personlige fotoalbums. 

Hvordan handler jeg som virksomhedskunde på BGA.DK?

Skønt at du vil handle på BGA! På BGA behøver du ikke oprette nogen virksomhedskonto på vores hjemmeside for at handle. Følg blot trinene nedenfor for enkelt at lægge en bestilling.

Sådan handler du som virksomhedskunde på BGA.DK: 

  1. Begynd med at lægge de produkter, du vil bestille, i indkøbskurven.
  2. Klik derefter på indkøbskurv-ikonet, som du finder oppe på hjemmesidens højre hjørne. Her ser du alle de produkter du har lagt i indkøbskurven.
  3. Hvis ikke “firmakunde” allerede er aktiveret højst oppe ved kassen, så tryk på knappen “Firma”.
  4. Angiv de relevante oplysninger for virksomheden. 
  5. Vælg et leveringsalternativ. Leveringsalternativerne kan variere alt afhængigt af adressen og hvilke produkter som bestilles.
  6. Når du har valgt en leveringsmetode, vælger du derefter den betalingsmetode du ønsker at betale med. 
  7. Når du har udfyldt alle nødvendige oplysninger og kontrolleret din indkøbskurv, klikker du på knappen “KØB NU” for at gennemføre din bestilling. 
  8. Du får en ordrebekræftelse via e-mail direkte efter bestillingen er lagt. En kvittering med detaljer omkring moms og yderligere leveringsinformationer kommer, når din ordre er afsendt fra vores lager. 

Har du brug for hjælp til din bestilling, er du varmt velkommen til at kontakte os. 

Indhentning af tilbud/Mængderabat og bestilling af et større antal varer.

Planlægger du at foretage et større indkøb, kan kontakte os for at indhente et tilbud. Gælder ordren et større antal produkter end vi har på lager, kan vi også hjælpe dig med en bestilling på det antal varer du ønsker. Leveringstiden på de produkter vi ikke har på lager er som regel ca. en 1 uge længere end sædvanligt.

Kontakt os på firma@bga.dk - så hjælper vi dig og din virksomhed. Venligst angiv hvilke produkter du ønsker at bestille samt hvornår du senest ønsker varerne leveret. 

Kontakt os

Du kan kontakte os via chat, e-mail og telefon.

Chat - For hurtigste svar
Kontakt os via vores live chat, hvor vi altid gerne hjælper dig med det samme. 
For at kontakte os vi chat, klikker du på den grønne chatrude længst nede til højre på hjemmesiden. 

Vi er tilgængelige på chatten: 
Mandage - Torsdage:  08:00-23:00 (Lukket mellem 19:00-19:30)
Fredage: 08.00-18:00
Søndage: 14:30-23:00 (Lukket mellem 19:00-19:30)

E-mail
Send en mail til os via firma@bga.dk. Vi besvarer din mail så hurtigt vi kan.

Telefon
Ring 89 87 16 81 for at kontakte os angående ærinder for dig som virksomhedskunde. Vores telefontider er mandag-fredag 8:00- 16:30